آشنایی و خرید انواع سیم آنتن ماهواره و تلویزیون

انتخاب کابل آنتن ماهواره کار بسیار مشکلی است زیرا بهترین نوع آن، محصولیست که بتواند کیفیت تصویر گیرنده تلویزیون، را تضمین نماید. ما با ارائه این مقاله مشخصات سیم ماهواره مناسب را به شما معرفی می‌نماییم.

خرید کابل آنتن ماهواره

همانطور که گفته شد در خرید کابل آنتن ماهواره باید دقت کافی داشته باشید.برای خرید کابل آنتن، باید به مشخصاتی مانند خطی بودن، ضریب انعکاس، هدررفت، مقاومت الکتریکی و فرکانس کاری آن توجه کرد. خطی بودن کابل آنتن به میزان انحراف سیگنال از خط مستقیم بستگی دارد و باید در حداقل باشد. ضریب انعکاس نشان دهنده انتشار سیگنال به عقب است و باید در حداقل باشد. هدررفت نشان دهنده انتقال قدرت سیگنال در طول کابل است و باید در حداقل باشد. مقاومت الکتریکی نیز باید در حداقل باشد تا از ایجاد نویز و خرابی در سیگنال جلوگیری شود. فرکانس کاری کابل باید با فرکانس کاری سیستم آنتن سازگار باشد. با توجه به فواصل مشخص شده محصول مورد نظر را انتخاب نمایید. کالای مورد نظر در بسته‌های 100، 500 و 1000 متری داخل تهران و شهرستان‌ها قابل عرضه می‌‌گردد.

قیمت کابل آنتن همواره یکی از عوامل تاثیرگذار در خرید آن است. با توجه به نوع کابل آنتن و مشخصات فنی آن، قیمت آن متغیر است. برای خرید بهتر، می‌توانید قیمت کابل‌های مختلف را مقایسه کنید و بر اساس نیاز خود تصمیم بگیرید.

قیمت فروش انواع کابل آنتن ماهواره و تلویزیون

قیمت فروش انواع سیم آنتن ماهواره و تلویزیون به موارد زیر بستگی فراوانی دارد:

  1. برند تولید کننده
  2. فواصل ساختمانی
  3. کیفیت تولید

کابل آنتن تلویزیون و ماهواره به دلیل استفاده در گیرنده‌های ماهواره ای بسیار حائز اهمیت می باشد این محصول توسط کمپانی‌های مختلفی از جمله زرکابل کرمان، سمنان، سیمیا و آمل مازندران که دارای کیفیت بالایی می باشد تولید می‌شود.

مشخصات فنی کابل آنتن ماهواره

نوع کابل آنتن بستگی به نوع آنتن و کاربرد آن دارد. در بازار، انواع مختلفی از کابل آنتن مانند کابل کواکسیال، کابل رادیویی و کابل فیبر نوری وجود دارد. کابل کواکسیال، که بیشترین استفاده را در سیستم‌های آنتن دارد، دارای یک هسته داخلی، پوسته میانی و پوسته بیرونی است. کابل رادیویی که به طور معمول برای اتصال آنتن‌های موبایل استفاده می‌شود، دارای یک هسته داخلی و پوسته بیرونی است. کابل فیبر نوری، که برای انتقال سیگنال‌های نوری استفاده می‌شود، از یک یا چندین الیاف نوری تشکیل شده است. اگر بخواهیم کابل آنتن ماهواره مناسب برای گیرنده‌های خود انتخاب کنیم باید در این خصوص اطلاعات جامعی داشته باشیم تا با داشتن اطلاعات، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نماییم.

قبل از خرید سیم ماهواره نسبت به متراژ مورد نیاز خود آگاهی داشته باشیم.

انواع سیم آنتن ماهواره و تلویزیون

استفاده از سیم آنتن ماهواره مرغوب دغدغه بسیاری از مشتریان می باشد که در بازار بدنبال خرید بهترین نوع آن می‌باشند با خواندن این مقاله می‌توانید اطلاعات دقیقی در خصوص انتخاب صحیح کسب نمایید.
این محصول در انواع تمام مس با شیلد مسی تولید می‌شود که قیمت آن با شیلد آلومینیومی ارزانتر از تمام مس بوده است. اگر مسافت مورد نظر شما طولانی باشد استفاده از نوع آلومینیومی بر روی وضوح تصویر بسیار تاثیر گذار می‌باشد لذا باعث افت کیفیت تصویر خواهد شد.
بنابراین سیم آنتن ماهواره با هادی و شیلد مسی بوده را انتخاب نمایید تا سیگنال ارسالی بدون تاثیر نویز محیط به گیرنده‌های ماهواره ارسال شود. مجموعه ما بعنوان مرکز پخش انواع کابل آنتن تلویزیون، ماهواره و دوربین‌های مدار بسته امکان خرید آنلاین این محصول را برای مشتریان سراسر کشور فراهم نموده است. بهتر است که اگر فاصله زیر 17 متر از نوع معمولی استفاده کنیم که غالبا در انواع 3/5C-2V یا با فویل و شیلد آلومینیومی می‌باشد. فواصل بالای 20 متر از نوع صادراتی استفاده شود که بهترین نوع آن 4/5C-2V است بخصوص برای گیرنده‌هایی با کیفیت HD گزینه مطلوبی می‌باشد.

معرفی بهترین کمپانی تولید کننده کابل آنتن ماهواره

اگر بخواهید با بهترین برند تولید کننده سیم ماهواره داخل ایران آشنا شوید پیشنهاد ما به مشتریان خرید از برند کیمیای کرمان و  زرکابل کرمان می باشد که این محصول توانسته در میان برندهای ایرانی موجود داخل بازار از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد، لذا توانسته رضایت مشتریان خود را به ارمغان آورد.

روش شناخت کابل آنتن ماهواره مرغوب چیست؟

در هنگام خرید کابل آنتن ماهواره باید به یک سری از مسائل توجه نمود زیرا در بازار امروزی برندهای نامعتبر نیز وجود دارد. لذا انتخاب بهترین نوع این محصول بسیار دشوار بوده و ما دچار سردرگمی می‌شویم. هنگام خرید بهتر است از برندهای معتبر سیم و کابل استفاده نماییم.
سیم آنتن ماهواره، کابل کواکسیال باید از لحاظ شکل ظاهری سالم باشند. مس داخل آن باید کاملا درون مرکز آن قرار گرفته باشد تا حد امکان یکپارچه باشد طول آن در وضوح تصویر نیز بسیار مهم است هرچقدر طول بیشتر، افت ولتاژ نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین محصول تقلبی داخل بازار بسیار یافت می‌شود. یکی از روش‌های تشخیص سیم ماهواره مرغوب تماس با متخصصین، مشاورین مراکز معتبر پخش سیم و کابل از جمله مدیا کابل می‌باشد.